Розкладання чисел на прості множники




Тема уроку:  Розкладання чисел на прості множники

Мета уроку:
навчальна: домогтися засвоєння алгоритму розкладання чисел на прості множники;
розвивальна: розвивати вміння працювати за алгоритмом; розвивати увагу, пам'ять;
виховна: виховувати старанність, дисциплінованість, позитивне ставлення до навчання.

Тип  уроку: комбінований

Обладнання: картки з друкованою основою, таблиця, підручник, пазли, музичний супровід.

На даному уроці використані : методи – словесні, наочні, практичні;
форми – колективна робота, робота в парах, групах; інтерактивні вправи – «Мікрофон», «Незакінчені речення», «Ланцюжок», «Знайди помилку»

                          Хід уроку

І. Організаційний етап.
- Привітання і позитивна настанова учнів на роботу:
Ви почули всі дзвінок?
Він покликав на урок.
Кожен з Вас вже постарався
До уроку приготувався
Тож гаразд, часу не гаємо
Урок розпочинаємо.
            Релаксація.  Ситуація успіху.
-         Доброго  дня. Діти поверніться один до одного, посміхніться, візьміть хороший настрій на урок,  побажайте успіху своїм товаришам.
-         На сьогоднішньому уроці ми будемо працювати з таким девізом:
Девіз:
Міркуємо – швидко, відповідаємо – точно!
Рахуємо – вірно, пишемо – гарно!

ІІ. Перевірка домашнього завдання
-         перевірка наявності домашнього завдання;
-         перевірка теоретичного матеріалу
                             «Розгадування загадок»
Якщо число закінчилось на 0,
Або число закінчилось на 5,
Про це всі учні мають знать:
Число це ділиться на …(п’ять)

Як довідатись мені:
Ділиться число на 2 , чи ні?
Щоб не помилитися,
Нам останню цифру треба подивитися.
Число на 2 поділиться в нас гарно,
Якщо ця цифра …(парна)
Як довідатись мені –
Ділиться число на 3,чи ні?
Зробимо так я і ти:
Суму цифр у числі треба знайти.
Якщо сума поділиться на 3,
Той число….(поділиться на три)
-         перевірка закріплення ознак подільності на практиці.
Виконання завдань з друкованою основою . Взаємоперевірка.
ІІІ. Оголошення теми і мети уроку.
Запишемо у зошити сьогодні дату та класна робота. Старанно пишіть, а тему цікаву вивчаємо з вами: «Розкладання чисел на прості множники».
Яке ж завдання стоїть перед вами  на сьогоднішньому уроці. (думки учнів)
Оголошення мети уроку. Навчитися подавати числа у вигляді добутку простих множників, тобто розкладати числа на прості множники.

ІУ. Актуалізація опорних знань.
Технологія «Мікрофон»
Які числа називаються простими?           Відповідаємо - точно
Що таке дільник числа?
Які числа є складені?

У. Вивчення нового матеріалу

Конспект учня:
УІ. Формування вмінь
-         виконання усних вправ           Міркуємо - швидко
Метод ланцюжок
назвати усі дільники чисел 12; 28; 30; 9; 29.
-  колективна робота з підручником та дошкою. 
№  85    
- гра «Знайди помилку»      Рахуємо – вірно

                 Фізкультхвилинка (музичний супровід)
Встали дітки, потягнулись,
Один одному всміхнулись.
Ще присіли кілька раз.
Вже чекає зошит вас.

- робота в групах  «Картка  пазл»          Пишемо -  гарно


                      картинка                                                         завдання
                                                           відповідь
Ви отримали смайлики різного настрою, тож продемонструйте свій настрій який ви отримали на уроці за допомогою сигнальних карточок.
Червоний – гарний настрій, я зрозумів все.
Синій - поганий настрій, я погано зрозумів тему.
     Жовтий –  мені було цікаво, але ще треба працювати по даній темі.

УІІ. Підсумок уроку та оцінювання учнів
Молодці!
Година наша вже скінчилась
Перерва скоро. Всі втомились.
Попереду уроки у вас
Тож підсумок зробити час.
- Діти оцінюють свою роботу на уроці. Чи задоволені ви своїми відповідями.
Технологія «незакінчені речення…»
Я знав(ла)…
Я зрозумів(ла)…
Найбільші труднощі відчув(ла)…
Мені б хотілося ще…
- оцінки за урок

УІІІ. Домашнє завдання
повторити правила  «ознаки подільності»
№            середній рівень
№             достатній рівень
№              високий рівень
№             на повторення
Пояснення домашнього завдання.




Немає коментарів :

Дописати коментар