Тема уроку: Розкладання чисел на прості множники
Мета уроку:
навчальна:
домогтися засвоєння алгоритму розкладання чисел на прості множники;
розвивальна: розвивати вміння працювати за алгоритмом; розвивати увагу, пам'ять;
виховна: виховувати
старанність, дисциплінованість, позитивне ставлення до навчання.
Тип уроку: комбінований
Обладнання: картки
з друкованою основою, таблиця, підручник, пазли, музичний супровід.
На даному уроці використані : методи – словесні, наочні, практичні;
форми – колективна робота, робота в парах, групах; інтерактивні
вправи – «Мікрофон», «Незакінчені речення», «Ланцюжок», «Знайди помилку»
Хід уроку
І. Організаційний етап.
- Привітання і позитивна
настанова учнів на роботу:
Ви почули всі дзвінок?
Він покликав на урок.
Кожен з Вас вже постарався
До уроку приготувався
Тож гаразд, часу не гаємо
Урок розпочинаємо.
Релаксація.
Ситуація успіху.
-
Доброго дня. Діти поверніться один до одного,
посміхніться, візьміть хороший настрій на урок,
побажайте успіху своїм товаришам.
-
На сьогоднішньому
уроці ми будемо працювати з таким девізом:
Девіз:
Міркуємо – швидко, відповідаємо – точно!
Рахуємо – вірно, пишемо – гарно!
ІІ. Перевірка домашнього завдання
-
перевірка
наявності домашнього завдання;
-
перевірка теоретичного
матеріалу
«Розгадування загадок»
Якщо
число закінчилось на 0,
Або
число закінчилось на 5,
Про
це всі учні мають знать:
Число
це ділиться на …(п’ять)
Як довідатись мені:
Ділиться число на 2 , чи ні?
Щоб не помилитися,
Нам останню цифру треба подивитися.
Число на 2 поділиться в нас гарно,
Якщо ця цифра …(парна)
Як
довідатись мені –
Ділиться
число на 3,чи ні?
Зробимо
так я і ти:
Суму
цифр у числі треба знайти.
Якщо
сума поділиться на 3,
Той
число….(поділиться на три)
-
перевірка
закріплення ознак подільності на практиці.
Виконання
завдань з друкованою основою . Взаємоперевірка.
ІІІ. Оголошення теми і мети уроку.
Запишемо у зошити сьогодні
дату та класна робота. Старанно пишіть, а тему цікаву вивчаємо з вами: «Розкладання
чисел на прості множники».
Яке ж завдання стоїть перед
вами на сьогоднішньому уроці. (думки
учнів)
Оголошення мети уроку.
Навчитися подавати числа у вигляді добутку простих множників, тобто розкладати
числа на прості множники.
ІУ. Актуалізація опорних знань.
Технологія «Мікрофон»
Які числа називаються
простими? Відповідаємо - точно
Що таке дільник числа?
Які числа є складені?
У. Вивчення нового матеріалу
Конспект учня:
УІ. Формування вмінь
-
виконання
усних вправ Міркуємо
- швидко
Метод ланцюжок
назвати
усі дільники чисел 12; 28; 30; 9; 29.
- колективна робота з підручником та
дошкою.
№ 85
- гра «Знайди помилку» Рахуємо – вірно
Фізкультхвилинка (музичний
супровід)
Встали
дітки, потягнулись,
Один
одному всміхнулись.
Ще
присіли кілька раз.
Вже
чекає зошит вас.
-
робота в групах «Картка пазл» Пишемо
- гарно
картинка
завдання
відповідь
Ви отримали смайлики різного
настрою, тож продемонструйте свій настрій який ви отримали на уроці за
допомогою сигнальних карточок.
Червоний
– гарний настрій, я зрозумів все.
Синій
- поганий настрій, я погано зрозумів тему.
Жовтий – мені було цікаво, але ще треба працювати по
даній темі.
УІІ. Підсумок уроку та оцінювання учнів
Молодці!
Година наша вже скінчилась
Перерва скоро. Всі втомились.
Попереду уроки у вас
Тож підсумок зробити час.
- Діти оцінюють свою роботу
на уроці. Чи задоволені ви своїми відповідями.
Технологія «незакінчені речення…»
Я знав(ла)…
Я зрозумів(ла)…
Найбільші труднощі
відчув(ла)…
Мені б хотілося ще…
- оцінки за урок
УІІІ. Домашнє завдання
повторити правила «ознаки подільності»
№ середній рівень
№ достатній рівень
№ високий рівень
№ на повторення
Пояснення домашнього
завдання.
Немає коментарів :
Дописати коментар